GłównaSchematPodręcznikLinkiForum
skocz do końca lista wątków

Wymiana starej woszczyzny w części gniazdowej

Wątek zamknięty z powodu braku aktywności od ponad 180 dni.

Witam forumowiczów. W wolnej chwili studiuję podręcznik (podziękowania dla właściciela tej strony), ale nurtuje mnie jedna rzecz na którą odpowiedzi jeszcze nie znalazłem. Czy w filozofii pszczelarzenia według ks.Warre dochodzi do wymiany starej, czarnej woszczyzny? Udało mi się tylko odszukać informację o praktyce dodawania nowych korpusów, ale co ze starymi? Szukam jakiejś analogii do praktyki usuwania starych ramek z czarnymi plastrami w gospodarce opartej na ramkach ruchomych, ale może to nie jest istotny problem w tej gospodarce? Dziękuje i pozdrawiam Dziękuję za wskazówkę.
Jak miło że piszę tutaj nie tylko Ja!😊 Też mnie to zastanawia. Mam ul który mam drugi sezon i nie robiłam w nim miodobrania więc plastry są nie odświeżane. A plastry te pochodzą jeszcze z innego ula. I już kminię co jeśli on przezimuje? Czy mu jakoś odmłodzić zabudowę?
ccde6166fa705b31 76f7a923a0c2be0b 750658a2711af3ed cd2834717af6d1fe d80ab2029ddf66bd 8dc70d91f338c230 6a0646fb62648996 22e82f20a84fd01a
> Czy w filozofii pszczelarzenia według ks.Warre dochodzi do wymiany starej, czarnej woszczyzny? Udało mi się tylko odszukać informację o praktyce dodawania nowych korpusów, ale co ze starymi?